شطحیات

بی تفاوت نباش!!!

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ق.ظ


سلام رفیق

اینم یه شعر

بدون شرح...

 

و من انگار نه انگار


حق می شود انکار و من انگار نه انگار       منصور سر دار و من انگار نه انگار

 چون زلزله بر گرده ی ادراک جوانان          باطل شده آوار و من انگار نه انگار

در چنگ هوسهای خیابانی اشباح           عشق است گرفتار و من انگار نه انگار

 در قدس و هرات و حلب و موصل و کشمیر         اردو زده تاتار و من انگار نه انگار

 کشتند و دریدند شکمهای زنان را            سگهای میانمار و من انگار نه انگار

فریاد از این عصر تماشاگری مرگ            خورشید سر دار و من ...

انگار نه انگار

                                                                                                      امیر سیاهپوش
 
  • شطح نویس

برشطحیه ها  (۲)

  • sokandar.blogfa.com
  • سلام.

    نوع ادبی این شعر چیه؟

    چقده قشنگه.

    یه مدته دارم رو یه موضوعی کار میکنم.

    کمک کنی ممنون میشم

    مثلا همین که چن نفر بلدن ازاین شعرا بنویسن؟

    اسم این نوع نوشتن چیه؟

    چرا این میشه؟

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام
    هاه؟
    0=
  • امین ایمنی
  • سلام

    پاسخ:

           علیکم السلام

    همین؟!!!

     

    درج برشطحیه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی